Wat zou jij doen?

‘Slim aanbod en goede prijzen dankzij marktonderzoek’

Een horecaonderneming starten zonder horeca ervaring. Martin Dieleman ging de uitdaging aan. Met o.a. marktonderzoek kreeg hij snel inzicht in de behoeftes van zijn doelgroepen.
Groei bedrijf

‘Mensen willen zaken doen met mensen’

Mariëtte Dantuma is webdesigner en helpt organisaties met hun online marketing. In deze video vertelt zij hoe zij zichzelf in de kijker speelt.
Groei bedrijf

‘Maak gebruik van andermans netwerk’

In deze video vertelt onderneemster Mok Heijmerink hoe zij dankzij een 'summersale' ook in de rustigere zomermaanden gegarandeerd is van inkomen.
Zelfstandigheid

‘Neem online reviews met een korreltje zout’

Als je online ondernemer bent, ben je ongetwijfeld bekend met negatieve comments of reviews. Hoe ga je hier mee om? Onderneemster Desirée Kuperus vertelt over haar ervaringen.
Zelfstandigheid

‘Vraag je bij iedere post op social media af: wil ik het zelf lezen?’

Halil Horzum is mede-eigenaar van Halal2Home, een online bezorgsupermarkt met enkel ‘wereldse boodschappen’ in het assortiment. In deze video vertellen zij hoe zij succesvol online marketing toepassen
Zelfstandigheid

‘Je kunt best korting geven, zo lang er maar brood op de plank komt’

Horeca-ondernemer Ingrid Vermulst geeft graag kookworkshops, maar niet voor niks. Want van gratis werken, kun je niet leven. In deze aflevering van Ondernemers onder elkaar vertelt zij haar verhaal.
Zelfstandigheid

‘Dankzij ons virtuele kantoor hanteren wij gunstige tarieven’

Een fysiek kantoor is niet altijd nodig. Zeker niet in de zakelijke dienstverlening. Bekijk het verhaal van ondernemer Sander Koelhuis.
Mobiliteit

‘Een goede locatie geeft je onderneming net dat beetje extra’

Hoe bepaal je de locatie voor je bedrijf? Volgens appontwikkelaar August Vocht moet je werkplek vooral passen bij de kernactiviteiten van je onderneming.
Groei bedrijf

‘Je kunt je boekhouding niet ‘eventjes’ overzetten’

Start-ups die diensten bij andere start-ups afnemen. Klinkt mooi, maar niet altijd even ideaal. Sean Heukels ondervond zelf dat je sommige diensten beter kunt afnemen bij gevestigde ondernemers.
Groei bedrijf

‘Klanten zien het kwaliteitsverschil met goedkopere aanbieders’

Concurreren op prijs of kwaliteit? Voor veel ondernemers een terugkerend dilemma, maar voor Bakschik Matirosian een duidelijke keuze: "Je klanten zien het kwaliteitsverschil wel".
Groei bedrijf
Toon Meer